04 Julai, 2009

Alhawari Bersama AADK







Alhamdulillah syukur pada Allah kerana saya berjaya menamatkan Larian sejauh 7Km bersempena dengan Hari Antidadah Antarabangsa bertempat di Hadapan Perbadanan Putrajaya. Walaupun penat dan kaki saya terseliuh namun dapat juga tamatkan larian tersebut dengan pertolongan ILAHI dan saya cuba bermain dengan minda saya.


Bangun Awal..

Saya terpaksa bangun seawal 5 pagi untuk berkumpul di hadapan pejabat saya bersama rakan- rakan sekerja. Perjanjian awal ,seawal jam 6 kami akan bertolak ke putrajaya tapi masih ada yang tidak dapat menepati masa. Mungkin begini sikap orang melayu Islam. Bagi saya perkara ini tidak sepatutnya berlaku kerana kesian kat kawan- kawan lain yang menunggu.Larian bermula pada jam 7.30pagi dan saya sampai digarisan penamat hampir jam 10 pagi. Pemenang larian tersebut bagi ketogori Lelaki dan wanita dimenangi oleh warga Kenya.



terima kasih di atas pemberian baju larian oleh AADK



Kaki Terseliauh


Saya terpaksa berjalan sahaja tanpa berlari kerana kaki saya sakit mungkin lama tidak berlari jauh. Sambil berjalan sempat berkenalan dengan peserta larian yang sama nasib dengan saya. Namanya Mahadzir. saya sempat berbual dengannya. Akhirnya kami sampai ke garisan penamat dan menerima sijil dan cenderamata. Tak dapat juga menjadi juara. Sampai saat ini kaki saya masih sakit.

Nombor Larian pada baju saya

Tiada ulasan: