tag:blogger.com,1999:blog-6387513303923419806.post5197357136787217716..comments2022-03-27T01:33:52.489+08:00Comments on CATATAN ALHAWARI: Urusan Kaunter & Layanan Staff Bank Rakyat LemahAmeer Alhawarihttp://www.blogger.com/profile/06894841201014198567noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-6387513303923419806.post-55614386978033507452009-12-06T12:43:37.091+08:002009-12-06T12:43:37.091+08:00Memang lemah dan teruk customer service bank rakya...Memang lemah dan teruk customer service bank rakyat. Kalau rating 1-10, ana boleh bagi cuma 2/10. CIMB 4/10, dan maybank 6/10. Kalau Ar-Rajhi, layak bagi 8/10!<br /><br />Ana pun dah give-up berurusan dengan BR Taman Melawati. Telefon 20kali belum tentu dia angkat. Tak caya, try call general line dia.<br /><br />Ana pernah hantar email kepada bahagian aduan BR, tapi langsung tak ada reply. Rasa macam nak tulis artikel jer dalam blog sebagai testimoni pengguna betapa teruknya customer service BR. Tapi fikir punya fikir, biarla.. bersabar dulu.. mungkin kalau ramai blogger tulis komen pasal teruknya customer service BR, baru BR akan ambil tindakan..<br /><br />Em, ana pun tak pasti, Internal Auditor BR ada audit ke tidak cust. service dia.. kalau audit, sure fail!<br /><br />Wallahu a'lam.Mohd Zulkifli Shafiehttps://www.blogger.com/profile/06137200268637685101noreply@blogger.com